הארגון ליישום הלמידה:
רנסנס בחינוך

בעזרת המאמצים של 'הארגון הבינלאומי ליישום הלמידה', תאגיד לתועלת הציבור ללא כוונת רווח לשיפור החינוך ברחבי העולם, טכנולוגיית הלמידה של ל. רון האברד פועלת כיום בכשבעים מדינות. היא גם פועלת כיום בתוכניות לימודים שלמות ובמערכות שלמות של בתי-ספר. בסך הכול, יותר משלושים מיליון תלמידים השתתפו כעת בפרוייקטים המתקנים של 'הארגון ליישום הלמידה' במקום שפעם נחשב למבוי הסתום של החינוך המערבי.

אם נזכיר רק מעט ממה שקורה כאשר הטכנולוגיות של מר האברד ללמידה ולידיעת קרוא וכתוב מגיעות לעמדה חשובה: מחקר מחוזי של בתי-ספר בלוס-אנג'לס חשף התקדמות ממוצעת של 1.6 שנים באוצר המילים ובהבנה אחרי עשר שעות בלבד של הוראה בעזרת טכנולוגיית הלמידה; ומבלי לשים על זה יותר מדי דגש, אחד התלמידים השיג למעשה התקדמות של יותר מחמש שנים בציוני מבחנים אחרי הדרכה של עשרים שעות בלבד. המדריכים גם דיווחו על שיפור כללי ביכולת התלמידים ללמוד, יכולת לקרוא ושיפור לא צפוי בהתנהגותם בכיתה.

במחקר באריזונה נבדקו תלמידים שהשתמשו בטכנולוגיית הלמידה אחרי תחילת שנת הלימודים, ושוב שישה חודשים מאוחר יותר. התוצאות היו מדהימות באותה המידה, עם מבחני קריאה סטנדרטיים שהראו התקדמות ממוצעת של שנתיים בהבנה ובאוצר המילים. בנוסף, ההתקדמות, שהיתה פי ארבעה מהצפוי, ראויה לציון במיוחד לנוכח העובדה שהם לא נתנו שום לימוד יחידני.

בכיתה בדרום-אפריקה של תלמידי תיכון טעוני טיפוח שהשתמשו בשיטותיו החינוכיות של מר האברד, ההישגים היו ראויים לציון לא פחות. בסוף שנת הלימודים, שיעור המעבר של תלמידים בבחינות של משרד החינוך היה לא פחות מ-91 אחוזים. באותו הזמן, שיעור המעבר בסוף השנה של קבוצת ביקורת ללא 'טכנולוגיית למידה', הגיע למספר המפחיד של 27 אחוזים באותו המבחן.

במחוז פואבלה במקסיקו, תלמידים שנכשלו באופן קבוע קיבלו קורס בן חמישה שבועות ביישום טכנולוגיית הלמידה. מיד לאחר מכן, ציוני המבחנים עלו פי שלושה מהממוצע הארצי, ושר החינוך הכניס לשימוש גם תוכנית כלל-ארצית של טכנולוגיית למידה וגם אקדמיה להכשרת מורים בתוך המשרד עצמו.

בבתי-הספר שנמצאו בספק מבחינה אקדמית בקהילה של שכונת העוני בקומפטון לוס-אנג'לס, 'טכנולוגיית הלמידה' של מר האברד משיגה תוצאות משנות חיים באותה המידה: הישג שהוא שווה-ערך לשנתיים אקדמיות בתוך עשרים עד ארבעים שעות בלבד של לימודים במערכת שעות חלקית, וזאת בקרב חברי כנופיות רחוב חסרי צייתנות שכולם לא יודעים כמעט קרוא וכתוב.

המטרה המוצהרת, לדברי מר האברד, היא לגרום למומחיות בשימוש ובבנייה של שפה כדי שתלמידים יוכלו להעביר מחשבות ורעיונות בצורה ברורה וצלולה. למרבה הצער, אין צורך לומר שמה שמתרחש לעתים קרובות הוא ההפך, דבר שמשאיר דורות שלמים ללא כל תפיסה אמיתית של הדף המודפס או של כוחן של מילים. אך כשלוקחים בחשבון את מה שמר האברד השאיר לנו, בהחלט יש תקווה בשפע; מכאן הנקודה המסכמת שלו שנאמרה בלהט רב: בואו ניתן לאנשים צעירים את היכולת ליהנות מתקופת חיים של למידה ואהבה למילה הכתובה. 

לקבלת המידע המלא על הפתרונות של מר האברד לחינוך, ראה את הכרך בסדרת ל. רון האברד, 'הומניסט: חינוך, אוריינות וציוויליזציה'.

קמפוס ההכשרה הבינלאומי של הארגון ליישום הלמידה בספאניש לייק, מיזורי: כמרכז של תנועה כלל-עולמית של טכנולוגיית הלמידה ולמענה, כאן המחנכים המובילים מכל זירה אקדמית רוכשים את הכלים של מר האברד ללמידה ולידיעת קרוא וכתוב. מאחר שמחנכים אלה מכשירים לאחר מכן קולגות, כך מיליוני אנשים מגשימים את חזונו של ל. רון האברד לשנות את "הניוון המלא של החינוך המערבי".