'ל. רון האברד: קווים לדמותו' הוא הסקירה המקיפה של האנציקלופדיה הביוגרפית המונומנטלית בת 16 הכרכים על מייסד ה-Scientology – 'סדרת ל. רון האברד'. 'קווים לדמותו', שמופיע כעת בשלמותו אונליין, מציג מאות תצלומים נדירים, חפצי אומנות אישיים ופרטים ביוגרפיים מכריעים. הוא מציג את הנתיבים הרבים שמר האברד עבר בהם – כסופר, הרפתקן, חוקר ארצות, פילוסוף ומייסד של הדת העיקרית היחידה שנולדה בתקופה המודרנית.

כרך ביוגרפי חדש על מייסד ה-Scientology ל. רון האברד מוצג עכשיו בשלמותו אונליין

20 במרץ 2012

ה-Church of Scientology International הכריזה היום על המהדורה אונליין של הסקירה הביוגרפית החדשה על החיים והמורשת של מייסד ה-Scientology, 'ל. רון האברד: קווים לדמותו'. העבודה היא הסקירה המקיפה של 'סדרת ל. רון האברד', האנציקלופדיה הביוגרפית המונומנטלית בת 16 הכרכים בכריכה קשה שיצאה לאור ב-13 במרץ לרגל חגיגת יובל המאה של מר האברד שנמשכה לאורך כל השנה. 'ל. רון האברד: קווים לדמותו' מוצג בשלמותו באתר lronhubbard.org.il.

המהדורה אונליין של העבודה הביוגרפית הזו מספקת כרונולוגיה אינטראקטיבית של אירועים חשובים בחייו של מר האברד שמעולם לא היו זמינים קודם לכן. 'קווים לדמותו', שמציג מאות תצלומים נדירים, חפצי אומנות אישיים ופרטים ביוגרפיים מכריעים, מציג את הנתיבים הרבים שמר האברד עבר בהם – כסופר, הרפתקן, חוקר ארצות, פילוסוף ומייסד של הדת העיקרית היחידה שנולדה בתקופה המודרנית.

הכרונולוגיה מפרטת את המסע שמר האברד עשה במשך כל חייו כדי לחשוף את השאלות המרכזיות על הקיום האנושי, החל במערב האמריקאי הקשוח והפרוע שבו ל. רון האברד בן השש התיידד עם שאמאן נודד משבט הבלקפוט שלאחר מכן חלק לו כבוד כשהוא העניק לו את המעמד הנדיר של אח לדם. למבקרים אונליין ניתנת גם גישה לפרטים של כל פריצת דרך מהותית לאורך נתיב הגילויים של מר האברד ב-Dianetics ו-Scientology: מהרגע המפתיע שבו Dianetics המוקדמת התבררה בתור הפקטור המכריע היחיד בהצלת חייהם של חולים סופניים בבית-חולים של הצי בצפון קליפורניה, ועד לפרסומו של הספר 'Dianetics: המדע המודרני של בריאות הנפש' ונסיקתו המטאורית לרשימת רבי-המכר של הניו-יורק טיימס. כמו כן מפורט הפיתוח של טכניקות שמוכיחות שנפש האדם היא אכן עצמאית ונפרדת מהגוף, וכך סללו את הדרך ללידתה של דת ה-Scientology.

'ל. רון האברד: קווים לדמותו' מציג גם את הישגיו המונומנטליים של מר האברד כאדם הומניטרי: עם טכנולוגיית הלמידה שמשתמשים בה עכשיו כ-30 מיליון תלמידים ומחנכים ברחבי העולם; עם תשובה להתמכרות לסמים שמשיגה שיעורי הצלחה שאין כדוגמתם באמצעות רשת בינלאומית של מרכזי גמילה; עם תקנון מוסרי עבור המאה ה-21 שאומץ עכשיו על-ידי יותר מ-100 מיליון איש בעולם כולו; ועם מאגר של טכנולוגיה ארגונית שאיתה קבוצות ויחידים יכולים לפרוח ולשגשג וכך להגשים את חלומותיהם.

המשאב הביוגרפי אונליין מספק גם את המבוא המקיף לקריירה האומנותית האגדית והרב-צדדית של מר האברד – כמי שנמנה עם הסופרים הפוריים והמשפיעים ביותר בעולם עם יותר מ-60 עבודות רבות-מכר לזכותו; כמלחין, מבצע ומעבד מוזיקלי; כצלם עטור פרסים; וכיוצר קולנוע שהקודיפיקציה שלו למקצוע תרמה להפקתם של כמה אלפי תשדירי שירות, סרטים חינוכיים וסרטים תיעודיים עטורי פרסים.

_________________

דת ה-Scientology נוסדה על-ידי הסופר והפילוסוף ל. רון האברד. ארגון ה-Scientology הראשון נוסד בארה"ב ב-1954 והיום התרחב ליותר מ-10,000 ארגונים, מרכזים וקבוצות מסונפות, עם מיליוני חברים ב-167 מדינות.