יוצר סרטים

"לכל מגזר נפרד של יצירות אומנותיות", כתב מר האברד, "יש כללים בסיסיים משלו". לדוגמה, הוא ציין כתיבה וציור אך למעשה הוא פנה לחברים ביחידת צילום הסרטים שהוא הקים לשם הפקתם של סרטי הכשרה ב-Scientology. מעורבותו בתחום אומרת הרבה על האיש. למרות שהוא עמד רק באופן לא פורמאלי מאחורי המצלמה במהלך ימיו בהוליווד בשנות ה-30, עד אביב 1979 לא היה שום היבט של הנושא שהוא לא למד. כראיה לכך קיימים אחד-עשר טקסטים בסיסיים בנושא שהוא כתב במהלך הכשרתם של צוותי סרטים בדרום קליפורניה.

טקסטים אלה מייצגים תמצות נקי של תהליך יצירת הסרטים, ויסודות התאורה, עיצוב התפאורה, העריכה, התלבושות ועוד. יש לציין במיוחד את כתביו של מר האברד על משחק – תחום שסקרן אותו, כמובן, משום שהוא משקף את החיים עצמם. במיוחד, הוא התנגד לפלישתה של הפסיכולוגיה לאומנות, כפי שהיא הומלצה בשיטת סטניסלבסקי, ולרעיון הפופולארי שלפיו האומן חייב "להחדיר" את סבלו הפסיכולוגי לתפקיד, עם מה שתואר באופן מעורפל כ-"זרימה חופשית של אנרגיה נפשית מהאל-מודע". ללא קשר למשמעות, מדובר בתהליך ארוך ומכאיב מבחינה רגשית. עבור הסופר והשחקן האמיתי, הכריז מר האברד, שיטות כאלה היו הרסניות, ולמעשה "מנוגדות ישירות לתפקידו של אומן".

פתרונו היה סדרה של שמונה-עשר מאמרי הדרכה על אומנות המשחק. בסך הכול, המאמרים האלה מהווים הצהרה חדשה לגמרי על משחק וסובבים סביב הרעיון ששחקן הוא מי שפשוט מבין איך תהיה דמותו – איך הוא ילך, ידבר, יעשה מחוות – ומעצב את תפקידו בהתאם. רשימות מאוחרות יותר בנושא הגדירו את השימוש בהבעה, בהגייה, במחוות גוף – וחשוב מאוד – את השימוש בתגליתו של ל. רון האברד על סולם הטונים הרגשיים, אשר תיאר את הטווח המלא של 59 רגשות שיכולים להיות לאדם.

בהתבססו על שנות הניסיון הרבות שלו ברדיו ובהקלטה – החל מעבודתו כאומן ברדיו בשנות ה-30 ועד לניסיונו המעשי בהקלטה של דיאלוג מוסרט והמיקס החי שהוא ביצע עבור הופעות מוזיקליות – המלצותיו של מר האברד בנוגע להקלטת הצליל הן לא פחות משמעותיות. בעיקר, הוא הצהיר, התחום היה מלא בדעות סותרות ובנתונים לא מאורגנים. ואומנם, הוא כתב "אין ספרי לימוד בנוגע לצד המפעיל של הקלטת הצליל, של המיקס ושל העברת הצליל". כתוצאה מכך, "לקחתי על עצמי להפוך את הנתונים המדויקים והשימושיים בנושא הפעלת ציוד סאונד לזמינים בעת הצורך". כיום, זו לא הגזמה לתאר את היישום הסופי של תגליותיו של ל. רון האברד ושל הטכנולוגיה שלו על הקלטה, מיקסינג, העתקה והעברה של צליל כחסרי תקדים במונחים של טיפול ואיכות. טכנולוגיית הסאונד הזאת, שנקראת Clearsound, שנמצאת בשימוש בלעדי באולפני Golden Era Productions של Scientology, הובילה למצוינות בהקלטה ובשחזור צליל שעולה על כל הסטנדרטים שקיימים בתעשייה.

בסך הכול, יותר מאלף העמודים של חומרי ההכשרה של מר האברד על תהליך עשיית הסרטים הוכיחו עד עתה את חשיבותם בהפקת יותר מ-2,000 סרטים חינוכיים, סרטי תעודה ותשדירי שירות שזכו בפרסים. מבחינה זו, קיימת עכשיו עבודה שלמה של יצירת סרטים שקיבלה את החותם של ל. רון האברד ומשקפת מה שתואר ובצדק בתור ההצהרה הסמכותית ביותר על יצירת סרטים שייחרטו בזיכרון. 

חדר הסרטים של ל. רון האברד עם תצוגות הציוד שלו להסרטה, להקלטה קולית ולמיקס. בתצוגה נמצאים גם תסריטי הצילומים הקלאסיים שלו מתור הזהב של הוליווד.